tirsdag 11. august 2009

Jeg


liker å se på matprogrammer samtidig som jeg spiser

kan føle meg udødelig til tider

liker å være selvstendig og finne ut av ting på egenhånd - selv om jeg har bruk for noen hint

syns å ha egen bil er utrolig befriende

gleder meg til jeg får MClappen - selv om det ikke blir sykkelkjøp før neste sesong

kom inn på Frogn VGS! - stå på krava, IKKE la deg tråkke på!

trives med å ha bekjentskaper - hadde jeg vært venner med alle hadde jeg vært en helt annen person

skulle ønske jeg bodde for meg selv - jeg får snart eget kjøleskap, hjelper litt

syns treningsfri er fucka kjedelig - nødvendig dog..

er solgt med to store muskuløse mannearmer rundt meg

skulle ønske jeg var så spontan som jeg kan utgi meg for å være - med den livsstilen jeg har fungerer det dessverre ikke

har erfart at dit man ser, dit kommer man - dette gjelder både i livet og MCkjøring

kan bli utrolig fascinert av enkelte mennesker - noe som resulterer i stirring, beklager det

skulle gjerne gitt virkeligheten et skikkelig spark i ræva noen ganger, eller sparket virkeligheten i ræva på enkelte

kommer aldri til å gå tilbake til en "mannen i gata" livsstil

kan ha det utrolig hyggelig sammen med en person, selv om vi ikke gjør noe spesielt, heller ikke sier et ord - kleint, mulig

kan irritere seg for lett over folk "som ikke har peiling" - vi må alle begynne et sted, det var bare å begynne da..

har aldri elsket en person - selv om jeg har sagt det

mener at ord ikke gir noen betydning før man legger handling til -"du er digg" gir meg absolutt ingenting

har et elsk/hat forhold til meg selv - forstå det den som kan

kan lett bli naiv og blind i forhold til det motsatte kjønn - det er i enden det svir, da har jeg lært - nå løy jeg

misliker sterkt når jeg blir kopiert - enkelte ting vil jeg ha for meg selv, informasjon, evne eller en egenskap som bare jeg kan

kommer ikke på noe mer poetisk eller sært om meg selv akkurat nå

2 kommentarer:

J sa...

Når jeg linker til en blogg betyr det at jeg synes den er interessant, og det er en påminner til meg selv om å stikke innom den senere. Så får jeg se om linken blir.
Kjører du noe spesielt program nå?

Therese sa...

Kjører en 5splitt, men på tide å bytte nå etter formsjekk på mandag;)