tirsdag 4. august 2009

Lately

..såå har jeg følt at absolut alt har stått stille. Deffen begynner å stagnere - selvfølgelig kan jeg booste den videre men jeg tør ikke pga miste muskelmasse - da føler jeg i tillegg er stort press mtp å stille til våren, i skrivende stund har jeg ikke peiling, og jeg blir så utrolig frustert av å gå rundt på tomgang, ikke vite hva som skal til mens tiden bare løper fra meg.

Fra rygg/bicepsøkt før kjøretime, fikk rimelig god kontakt og bra trøkk 

Uansett.. selvfølgelig skulle det begynne å pissregne da jeg kjørte til MCtime på fredag

men jeg kom da levende fra det - bykjøring neste!

Haha vet du hva? Mamma ba meg stikke en kjapp tur innom Vinterbro på vei hjem, som et lite miniprosjekt tenkte jeg å beholde mcjakka på og sjekke reaksjonen, vel, jeg følte meg rimelig tøff hvertfall^^

Innimellom dette har søstra mi dratt til Rhodos sammen med 95% av jentegjengen, det vil si at jeg tok med meg mamma til Vestby og OutletOne - fordi jeg trengte en bukse

Det er forresten en naturlov med fotoshoot i prøverom - morsomt og

Her har jeg prestert å få frem blodåra på bicepsen - plutselig bestemte den seg for å komme frem liksom..

haha, where did the ass go?

ikke pent - HoldInBukse!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dæven, du begynner å få store armer! Hvorfor legger du ikke det bildet der ut på TF? Det er jo dritbra :D

Du var forresten ganske pen også xP Tihi

Therese sa...

ååå som jeg irriterer meg grønn over folk som kommenterer anonymt^^

Men takk!:D Skal legge det ut hvis du sier hvem du er;)

Anonym sa...

Humm humm, jeg er litt sjenert av meg altså... Og du la det uansett ut i ste!

Men det kan hende jeg sier det etterhvert^^

Therese sa...

Er du sjenert har du ikke sjans;)

Anonym sa...

hehe, Anonym er Ommund:P

Therese sa...

Jeg kjenner dessverre ingen Ommund..?