onsdag 5. august 2009

Random

Da kom endelig sola, og enda en ny kjøretime! Begynner å få fart nå, mtp at jeg begynte i APRIL og det er faktisk nå den siste mnd jeg har lært og utviklet meg mest. Et levende bevis på at lærern har ALT å si, så FUCK U NESODDEN TRAFIKKSKOLE!:D

..blir aldri lei av den strofa der

Akkurat i det jeg kom hjem begynte brannvarslern å pipe og jeg så en pakke som sto på senga og ventet på meg, what to do?

For å unngå å bli døv i gledesruset valgte jeg å rive ned alarmen og nappe ut batteriet

DERETTER hive meg over denne brune boksen:)

Jeg har tydeligvis dårlige vibber med elektronikk om dagen, i går gikk jo kjøkkenvekta mi til helvette fordi jeg tenkte det var lurt å vaske den.  Feil Therese, helt feil.

Imponerende fart på folkene hos MyRevolution må jeg si, mtp at jeg bestilte denne natt til i går!

I dag tok jeg en liten morgonpromenad fordi jeg passer en katt en ukes tid fremover. Jeg skal slippe hun inn, ut og gi henne mat. Smudi, se så søt! ja, hun heter faktisk det!

..en LITEN forskjell på Smudi og Stratos, verdens feiteste:)

man blir hva man er, holdt jeg på si, hahaha

Når vi snakker om mat, dette var forrsten oppkarbingsmaten min på lørdag, begynner å bli en stund siden, men NAM!

Ja, jeg var så kjedelig som spiste SUPPE på høydagen min, men jeg gikk å tenkte på det hele tiden da jeg gikk i åkern siste uka fordi det regna som faen og det var rett og slett HØST!

Frokosten min, slik har den vært i 3 mnd og flere mnd skal det bli, blir IKKE LEI! Syns ærlig talt det smaker dessert:D

Så zoomer vi på den tvilsomme lille haugen med kosttilskudd

Og en aller siste ting, forskjellen på slapp og flex. Det tas forbehold til dårlig posering og skjeve ansiktsuttrykk

5 kommentarer:

Cathrine sa...

helt greit digg frokost da :)

Optimus Prime sa...

Jeg var så keen på å se øynene dine meir, håpet liksom du skulle ta av deg brillene. Men neeeeida...

Therese sa...

Cathrine; åja, den e'go!:)

OP; hæhæ, jeg hadde ikke på meg sminke joo^^

Optimus Prime sa...

Haha, who cares ;P Det er usminka etter kveldsdusjen dere er søtest uansett ;)

Therese sa...

da ser jeg ut som en bikkje Ö