søndag 9. august 2009

Og tilbake igjen

7 kommentarer:

M sa...

Hei Therese:-)
jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med et bilde jeg skal bruke til headeren på bloggen min. Jeg ser jo du har "fjernet"bakgrunnen på ditt bilde her,også lurte jeg på om du hadde giddet å hjelpe meg å gjøre det samme på et bilde jeg tenkte å bruke.. Er desverre veldig dårlig på sånt*rødme*
Mailen min er: martine-bt@hotmail.com hvis du har tid;-)

Therese sa...

Det kan jeg vetu, sender deg en mail som du kan svare på med bilde og hvordan du vil ha det.Men jeg er nok ingen ekspert altså!:P

hoff sa...

Du hørtes ut som dissa damene på charterfeber :D dei med halden dialekt :)))

Therese sa...

Pøh, for det første er de Serpinger (Sarpsborg) og for det andre så er Østfold l'ene mine sjarmerende

hoff sa...

ja dei e sjarmerende.. heile du e sjarmerende.. men du ligna litt på dei :D

Silje sa...

HAHAHAHA fy faen, vi er de rareste noooen gang lagd! jaja, jeg liker ideén om bilhelsen, serlig lyden:D <3<3<3<3<3

J sa...

Hvem jeg er - hvordan det? Noen ganger vet jeg det ikke selv engang ;p
Tror jeg så linken på treningsforum. Veldig god form på deg.