lørdag 22. november 2008

Faaaen..

Dagen i dag startet kl halv 12. Jeg sto opp drakk te, kledde på meg og løp ute i 40 min. Så kom jeg hjem, dusjet i 20 minutter og spiste frokost.



Etter å ha konsumert sjokoladekake dagen før som tilsvarte 3 dagers dagsbehov i både kcal og karb, så var det godt å få løpt litt..

Så satt jeg meg på pcen og skulle oppdatere meg litt. Så kom jeg på å sjekke Finn.no, jeg driver o å sikler på sykler.. Så går jeg innom en sykkel jeg har siklet på siden august. SOLGT!

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=15428123&sid=xz6cbaXmo5_006961&WT.svl=Bilde


FAEN! Jeg finner ingen med så lav km, så ny, så nærme eller akkurat den jeg vil ha til samme pris! Faen at jeg hører på "de kloke eldre" som sier "at jeg må vente litt.."
Tenk dere at dere har funnet den perfekte drømmemannen, vært med han en time og blitt stupforelsket, så plutselig blir han til luft. Slik føles det.
Nå har jeg sår på knoken siden jeg slo noe hardt, og pappa fikk et surt blikk. Jeg føler meg litt bedre.

Uansett.. dagen i dag skal bli bedre, jeg har ikke fått tak i boblejakka som jeg trenger sårt til i kveld, men jeg finner nok på noe..
Også er jeg STØL:O i triceps, trapezius, erector spinae, external oblique og teres minor/major. I tillegg støl i høyre solus, kun høyre:P

Uansett.. Her er dagens

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvem er det bilde av i headern?
Helle

Therese sa...

Det er meg det ass.. :)