fredag 28. november 2008

Fredag

Denne uka har gått ganske fort, til tross for at jeg er ganske sliten.. Legger meg for sent og det har vært mye å gjøre denne uka med skole.

Nå sitter jeg i markedsføringstimen og holder på med en case, etter litt hjelp fra læreren og en skikkelig rensing av unødvendig crap fra hodet mitt går det ganske bra nå. Kommet skikkelig igang og ligger på et profft nivå:)

Etterpå er det gym; bevegelighet. Streching i en time, yes ass

I går prøvde jeg og K ut proteinpannekake-blandingen fra PF. Å herregud noe så godt! Skal aldri gå tilbake til noe annet, dette her var seriøst himmelsk.




Jeg har ingen planer for helgen, litt kjedelig, til tross for at enkelte mener jeg fikk nok sist helg.




Ta meg med på kino anyone..?:) Jeg kan spandere brus.


----------------------------------------------------


- _Nils Tore Hoff_ says:
ka du skrive melding samtidig som du skrive her for



xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

namnam, proteinpannekaker :D

Anonym sa...

Dette må prøves :) Men er det ikke dyrt? Får du mange middags-serveringer i en boks?