onsdag 26. november 2008

Mm ma mah




I dag har jeg hatt norsktentamen, skrev essay, der overskriften var "Perfeksjon er oppskrytt". Det sies at jeg gi virkelig jernet på tentamener, så hvis dere vil kan jeg legge ut de knakandes gode fra i fjor, og eventuelt denne hvis den gikk bra..:)

Så satt jeg og Emily en time elns og gjorde ferdig øktplanen til gymmen på fredag, så stakk jeg til Oslo by:D

Dette kjøpte jeg;
-Dunjakke fra G sport
-Topp fra Only
-Undertøy fra Hennes
-Body fra Gina
-Proteinpannekake-blanding fra PitStop (de har syykt god fullkornwrap med kylling<3

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg hadde lett knust ned 20 sider med den tittelen, og fått sensor til å sitte igjen med et inntrykk av hvor skapet skal stå. Og at perfeksjon er *alt*.

Menneskeheten hadde vært huleboere hvis ikke. Og kapitalismen ville aldri fungert.

Therese sa...

Pff.. nerd^^

bevis det, du har 4 timer på deg fra.. NÅ! :D

Anonym sa...

it's still Mr Fuckface to you :)

og jeg trenger bare en 15 minutter på det.

skal lage et innlegg jeg, når jeg sitter med rett inspirasjon.
og jeg skal ta tiden.

Therese sa...

HAHA:D jeg VISSTE det måtte være deg! Ö xD

Anonym sa...

Ja, jeg var jo ikke så rent lite raus med hintene i det første innlegget mitt akkurat :)

Therese sa...

I'm a bit slow.. ^^


Men jeg kunne ikke bare uttale meg om at jeg TRODDE det var deg da, tenk hvis jeg dreit meg ut ^^

og HVORFOR går det ikke an å kommentere på bloggen din? Ö

Anonym sa...

Fordi jeg ikke blogger for noen andre enn meg selv.
Hva andre synes eller tror eller whatnot er meg revnende likegyldig.

Og dessuten er dette bare en liten miniblogg med noen få innlegg fra hovedbloggen min på vgb.

Therese sa...

jamen..Ö

skal vi lissom bare ha en chat her da?:P

Anonym sa...

hehe.

skal vi?