torsdag 27. november 2008

Torsdag

Dagen i dag har vært superbra, til nå Ö


Jeg stod opp 0930, da kledde jeg på meg treningstøy og drakk en kopp grønn te. Så jogget jeg i en halvtime, gnagsår<3 Dusjet, satt litt på pcen, oooops, tiden gikk! Plutselig hadde jeg bare 20 min på å spise, sminke meg og ordne håret..(A) Men Frk Viljestyrke klarer alt :D

K hadde tatt halv10 bussen til skolen, og pappa kjørte meg kl 12. Begge begynner 1215, logikk?

Velvel. I dag hadde jeg altså biologi fra 12-4, åh som jeg elsker torsdager.. <3 Vi viste frem filmen vårt om hjerteslag, jobbet med prosjektet vårt, blodtrykk. Hadde en øvelse, slapp rapport as always, også var det mer jobbing. Eller.. loking..^^
Vi er egentlig ferdig siden vi skal lage film, så har skrevet det vi skal si av fakta og slikt, så neste uke skal vi gå rundt på skolen og måle blodtrykket til folk:)
I will destroy you confidence.

Den siste halvtime drev jeg, Emily, Marte og Erle og målte hvor stor forskjell det var på høydene våre. lange bein, korte ryggen, korte bein, lange rygger osv.. det resulterte i at jeg var lengst, uansett hvordan du snur og vender på det.





Jeg elsker jakka mi <3

Så var bussen hjem, sulte til bestemor hentet oss halv 6, så spise middag der. Nam<3
Bestemor kjørte meg og K hjem, fordi vi har en svær oppgave i markedsføring som skal leveres i løpet av morradagen.. Shice.

All hjelp mottas med takk <3

Ingen kommentarer: