søndag 30. november 2008

Fresh

I morgen er det mandag, ny uke, ny mnd, NY layout.

Herregud, jeg er lei av jul og vinter allerede, og det begynner tross alt ikke skikkelig før i morgen. Likevel kom den jævla julesjokoladen ut i midten av september... Kan like gjerne hive ut påskesjokoladen andre juledag.

I morgen har jeg tentamen i økonomistyring, og herregud det skal gå så bra. Jeg blir stresset bare av å tenke på det, menmen, det må jo gjøres og gjennomføres det som alt annet.

I går var jeg så sinnssykt trøtt.. når jeg tenker meg om har jeg vært trøtt hele uka, men i går måtte jeg faktisk bli vekket halv 1. Jeg orket ikke å trene heller. Men jeg var ute av døra kvart over 1, fullt sminket, påkledd og konsumert meg ferdig.
Så kjørte jeg, K og pappa til Ski. Der fikset vi litt greier, fikk ikke helt med meg hva vi skulle, men jeg fikk da kjøre..:)


Dette er en av grunnene til at jeg er lei, vi brukte 10 minutter på å forflytte oss 15meter.


Dette også.


Så dro vi hjem, oppdaterte handleliste og på butikken.

Da jeg kom hjem begynte jeg å lage hamburgerbrød aka grove rundstykker. Det tok nærmest 3 timer, men herregud så godt det var! Brukte kyllingfilet som burger med ost på, lettere det..:)



Resten av kvelden gikk tregt, og jeg burde lagt meg da jeg ble trøtt, altså i 8tiden. Men jeg holdt meg oppe til 1.
Jeg lagde til og med sjokoladekake, kl halv 12, eller.. sjokoladekake in the fitness way, den ble jævli god og..
Da jeg sto opp i dag var den spist opp.

Kan noen si meg hvem som ringte med fra "sjult ID" kl halv 4 i natt..? Angrer som faen på at jeg ikke tok den.. *nyskjerrigper*

Hoff ringte meg 20 minutter før det, herregud han er søt ass..

T "Hei?"
Hoff "Hei, hvorfor ringer du nå?"
"du ringte?"
"Victor, hvor er du?"
"HÆ?!"
"Therese er det deg..? haha! javel, men hvor er Victor? jeg må ta ut penger til en greie, vet du hvor han er?"
"nei.."
"kan du finne han?"
"nei, dessverre"
"ok, men jeg ringer deg opp om 10-20 minutter, ok?"
"nei, da sover jeg"
"ok, da snakkes vi"

-------------

I dag sto jeg opp kl 1, tok meg en løpetur, dusjet, *alene hjemme*, spiste frokost kl 3, så på tv, satt på rommet mitt og redigerte bilde til bloggen, spiste middag, kranglet med mamma og pappa, lagde meg proteinpannekaker siden jeg ikke spiste nok middag pga vi kranglet, så på Friends, skrive dette innlegget.

Æsj, jeg hater søndager.

Ingen kommentarer: