torsdag 25. september 2008

8 am to 8 pm

Jada, i dag har det vært en laaang dag. Jeg dro hjemmefra kl 0800, og kom hjem 2000.
*dagens outfit*


I mellomtiden har jeg vært på STAMI med biologiklassen. Fikk masse gratis mat og endel foredrag, helt greit det:) Jeg testa kjappheten min ved å stikke pinner i en boks, også tok en test der jeg skulle følge en prikk på en linje som beveget seg.

Her er Emily i en smertetester :P


En drage jeg tegnet under en forelesning xP (sommerfuglvinger og katteben)


Vi sluttet 3, så løp jeg ned til t-banen, gikk av på Nathionalteateret og løp ned til båten, rakk dne fint, men likevel. Så ble jeg henta av pappa på bussholdeplassen og ble kjørt rett til skolen på språkdag. Meningen var å holde foredrag til 200 ungdomsskoleelever, men det hadde skjedd noe med invitasjonene så det kom 5 stk xP
Vi slapp å fremføre, og vi så på flamenco og en artig kar som sang på spansk, frank og tysk. Så spiste vi masse digg mat <3



K, meg og Tatjana uttafor skolen:)

Mat <3


Artige mannen ^^


Flamenco

1 kommentar:

TatjanaErdal sa...

det var en koselig dag<3