fredag 26. september 2008

Nooo Ö

Orienteringen gikk strålende, tok alle 6 postene på 40 min ca:) så ble ferdige en halvtime før timen var over ^^ Løp som faen hele tiden, så det var fortjent.

Så kom jeg hjem, tørket støv på rommet mitt, skiftet sengetøy også døde pcen min.. Ö Den bare babler om "we have a problem" også kommuniserer ikke sjermen med pcen.. Vel, jeg har jo skolepcen da, men blir ikke det samme, med musikk og bilder og sånn.. :/
Så tok jeg meg en dusj, med sånn digg havsaltskrubb og ansiktsmaske etterpå^^
Da jeg trodde alt var bra igjen fikk jeg et brev fra Lovisenberg, "du skal opereres hos overlege Liv Kari Døsen, øre-nese-hals dagkirurgi den 17.10.08 kl 0830."

Neeei :'( trodde det var mye lengre til jeg! Men får det overstått da, men det er jo bare halvannen uke etter at høstferien er slutt!
Så da må jeg ta blodprøve så snart som mulig, også bare vente til operasjonen og at alt er gått over. Yeey..

Ingen kommentarer: