lørdag 27. september 2008

Gratulerer Cristina og Conrad!

I dag var det bryllup som sto for tur:)
Dressa oss opp og kjørte inn mot Oslo og Frogner kirke. Conrad er faktisk fetteren min, det visste jeg ikke før en mnd siden elns.. har alltid sett på han som gudfaren min, men da vet jeg det og..:P


Vi var bare med på sermonien, siden vi er under 18 og da hadde det ikke blitt no gøy på festen uansett med mamma og pappa til stedet..
Så jeg og K dro ned til Aker Brygge, spiste Sushi også fikk jeg lurt til meg en spandert kake fra K på Deli De Luca, som ikke sto til forventningene i det hele tatt xP

Så dro jeg hjem, og K stakk for å møte Tatjana.
I dag skal jeg forhåpentligvis møte mr X Ö (hjelp (A))

Men det blir vel koslig det..^^

Heldigvis er vi alene hjemme, så slipper mamma og pappa opp i alt dette her.. :P

Det var dagen min til nå, blogger mer senere eller i morgen^^

Skal btw på førpremiere fets på en eller anna film, jævli kult, bare de på lista slipper inn, and I'm on it^^


Hahaha! :D Jeg kjørte scootern til Tatjana i sted, jææævli gøy xD gleder meg til jeg får mellomtunglappen til våren!!! :D



Jeg dro på butikken for andre gang:
Det jeg kjøpte kosta 51,50, mne jeg hadde bare 50 kr. Han i kassa bare "jamen da hadde du flaks, siden han forrige glemte 1,50!" så spurte jeg om pose da "har du råd til det da?:P" "neei(A)" "hehe, siden det er andre gang du er her i dag kan du får en gratis;)"

wii^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha du er passe loka som ikke veit hvem som er i din nærmeste familie (du veit at jeg er tvillingen din...) xD

Jasså ja, så du forventa ikke at jeg skulle spandere cake på deg? Jeg er faktisk snill din sopp!

Du har søt blogg

Therese sa...

Jamen.. han er 35 år og ser han 2 ganger hvert 5 år da..:P
jaa, K, jeg vet det Ö

nei, men du er så snill<3
ja, jeg HAR søt blogg:D