tirsdag 30. september 2008

Høstferie?

Jaja, dagen i går var lite innholdsrik, så da var det lite vits å blogge:)
I dag derimot..

Jeg sto opp 7, vet ikke om jeg ble vekket av vekkerklokka eller snekkern som hamrer i taket under meg.
Likevel, jeg sto opp, gikk på badet og ordnet meg, kledde på meg og gikk på kjøkkenet for å spise. Jeg dro med pappa til byen i 9tiden, der leverte han en smoking, så var det rett til Lovisenberg for å ta blodprøve.. å herregud som jeg hater sykehus! Stemningen, lukta, gamle mennesker som ligger i halvkoma på gangen og innsyn til operasjonsrommene som står klare.. herregud, LUKK dørene og få de stakkars menneskene bort fra gangen!

Vel, jeg fikk tatt blodprøven, etter å ha uttrykt meg veldig klart over at jeg IKKE likte det :P
Jeg leverte også et sjema til den kirurgiske avdelingen som jeg hadde vært så flink å fylt ut på forhånd:)
Da jeg kom ut så jeg et vakkert syn, Suzuki 750 GXS-R, jeg så på pappa og han skjønte at jeg ville innom en MC-sjappe, så det gjorde vi etterpå^^

Men, jeg hadde ikke satt meg i bilen engang før mobilen min ringte og en dame sa at det hadde kommet en avbestilling og om jeg ville operere i morgen tidlig, jeg ble stille og sa "NEI!Ö" damen i telefonen "neivel.. så da blir det den 17?" jeg "JA!Ö" *legge på* xD

Pappa bare lo og syns jeg var litt voldsom.. menmen, fikk fram poenget mitt xP

Såå dro vi til Møllers på Ryen fordi pappa skulle ha noen deler, mens jeg gikk rundt og så på bilene med en stiv "dukkearm" i jakkelomma xD (jeg har nemlig litt noia for å bevege armen etter blodprøver og sånt..:P)
Da vi var ferdige der kjøpte pappa svarte blinklys til Audien, men han klarte å dytte pæra inn i carosseriet xP
Etter det dro vi til en MC forhandler og så på Suzuki:) Han som jobbet der var dritgrei! Fikk masse tips og han var ikke en sånn typisk selger, men bare ga tips og "sådde noen frø".
Jeg fikk jo opp litt fornuft da, at jeg mulig må kjøre en sykkel der jeg ikke ligger å kjører, som med R sykkel, så jeg har litt oversikt. Men jeg har ikke råd til to sykler, så vi får se;)

Ingen kommentarer: