fredag 26. september 2008

Frustrasjon og følelser

Da var det fredag og noen timer til ferie:)
Jeg sitter nå i markedsføring og ledelse klassen og prøver å forstå, men det er så masse ord og begreper og læreren er såå ivirg. Etterpå er det gym - orientering, å, som jeg gleder meg.. :P

I tillegg tenker jeg på ferien og meg selv fremover. Jeg har drevet endel med trening og har prøvd å tatt det seriøst, men jeg kommer aldri til det helt seriøse nivået. Jeg detter av og plutselig føler jeg meg helt daff igjen. Jeg trener styrke i "studio" kun en gang i uka(kjelleren i Fagerstrand IF's klubbhus), skulle ønske det ble mer men det er dårlig tilbud her på Fagerstrand, og det andre ordentlige studioet er for langt borte. Jeg har planlagt at med en gang jeg får lappen på bil, skal jeg bli medlem der og begynne på RYP(de som ikke skjønner det kan søke på Release Your Potential på google:). Da SKAL jeg ta det skikkelig seriøst og endelig få den kroppen jeg har jobbet for i 2 år.
Jeg må bare takke eksen min Vidar for å ha innført meg i treningsmiljøet og iform for å ha fått meg på veien jeg er på, for uten de hadde jeg aldri sett slik ut eller hatt en målsetning jeg faktisk gleder meg til. Også Kristine Weber, hun er helt fantastisk(www.kriweb.blogspot.com). Aldri sett en kvinnelig bodybuilder som ser så kvinnelig ut! Jeg kommer ikke til å dra den så langt som hun, men jeg vil få lav fettprosent og markerte muskler.
Likevel vil jeg begynne seriøst nå, men jeg tror jeg bare fortsetter som før, og tar den helt ut til våren.



En nedtur med trening og fremgang er at jeg går og venter på en telefon fra sykehuset om at jeg skal ta mandlene. Jeg kan liksom få en telefon "hei, operasjon i morgen kl 2", skummelt! Og da blir jeg sengeliggende i 1 uke, kan ikke trene på en mnd og har vondt i 3-4 mnd.. Heldigvis får jeg gjort det unna før jul så jeg blir frisk til våren, men kjipt å nesten begynne på nytt!
Jeg har planlagt å ikke spise is som alle anbefaler, men heller leve på smoothie, frukt og proteinshake de første ukene. Det blir jo automatisk som en minideff, så kanskje det ikke er så dårlig likevel :)


Og, tilbake til ferien. Jeg grugleder meg egentlig, skal treffe en fyr og "bli kjent", og det er som sikkert mange vet, skummelt! Aldri møtt han før, så dette skal bli interessant:)

Uansett blir det veldig bra med endelig ferie <3

Ingen kommentarer: