søndag 28. september 2008

Rise and shine

Jadda, da har jeg kommet hjem fra førpremierefest på Camp Rock. En ny disneyfilm som kommer på disneychannel 9 okt. Samme konsept som High School Musical, så forventningene var ikke høye, men den var jo søt tross alt at det var en veldig klisjefilm.
Den "røde løperen" og alle kjendisene som Tatjana skrøt så fælt om viste seg å være et rødt, langt teppe og datteren til Morten Harket og en Bjørn Muri, hvem nå det er..? :P


Føler jeg er ganske trøtt etter å ha lagt meg halv 7 i "dag tidlig", og ble vekket litt før 10 av søstra mi som jagde meg inn i dusjen. Menmen^^

Jeg har nå høstferie, og aner ikke hva jeg skal bruke den til. Eller jeg vet hva, men vet ikke om ønsket blir oppfyllt..(A) hihii..
*I surrender myself, into the arms of a beautiful stranger* (8) <3

I dag har jeg faktisk halvårsbursdag:) akkurat 6 mnd igjen til jeg blir 18! ..og det betyr også at fra i dag kan jeg ta teoriprøven på bil.. off, plutselig kom den tiden, jeg som trodde jeg hadde all verdens tid på meg.

Ingen kommentarer: