mandag 1. desember 2008

Iddiot!

Skal vi se.. bussen går 0726, det vil si at jeg må stå opp 0630.. Hva er klokka..?

0740. Faen

Jeg forsov meg i dag, ganske digg "forsovelse" egentlig, og ikke den derre "10-minutter-før-bussen-går" stresset. Men jeg fikk faktisk en halvtime på meg, og pappa kjørte meg, så jeg rakk skolen 0830:)



Dette har jeg på meg i dag:)

-Film i Spansken, oppgaver til filmen
-Pause
-Økonomistyringtentamen, omg.

Haha, det gikk ræv.

Men jeg kom hjem 45min tidligere, fikk gjort litt lekser, også skal jeg opp til fifhuset og trene, hjem, dusje og spise. Så se film og kose meg med Tatjana og K:)
Tatjana skal sove over i dag ^^ <3


OG! Det er 1 desember i dag! Julen har begynt for alvor :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

sorry (A) har tagga deg!

Therese sa...

Hm? Hva mente du der..? :P

Anonym sa...

gå inn på bloggen min, så er det sånne greier du må svare på (a) haha, slemt, irriterende og teit, men jaja (a)