lørdag 6. desember 2008

Lørdag

Skal vi se.. kameraet mitt har vært borte noen dager, hvem kan ha lånt det? Ö



Haha, så JÆVLA busted xD


Anyroad, dagene har vært mer eller indre innholdsrike, på torsdag gikk jeg og Emily rundt og målte blodtrykket til diverse folk på skolen. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg ikke hadde nøkkel, så jeg ringte etter mamma. Hun kom en halvtime senere, hun hadde heller ikke nøkkel. Så vi måtte kjøre og hente hos pappa som fjolle på Gulbjørnrud med noe materialer til garasjen. Vi kom oss omsider inn, og jeg var til og med litt alene hjemme mens jeg lagde og spiste middag :)

På fredag skulle hele vg2 på kino! Så Arn-riket ved veiens ende. Herregud så bra film Ö
Jeg holdt på å gråte 2 ganger, og det skal endel til for at jeg skal gråte til en film!



Alle unntatt 4-5 stk som hadde engelsktentamen, i de inkluderte Emily. Haha, stakkars.. <3 Jeg dro til byen, ehm, gjorde ingenting. Også dro jeg hjem og var hjemme i 4tiden. Så lagde jeg hjemmelaget pizza og jeg og K forberedte oss på en heidundrandes arti tur ute:)

-da jeg skulle ned og hente snowboardet merket jeg at jeg sto oppå noe, jeg løftet foten og hørte *smekk*, så forundret ned og oppdaget at jeg hadde tråkket på en musefelle...

Kristoffer hentet oss halv 7, og kjørte oss til golfbanen på Heer. Der var jeg, K, Tatjana, Silje, Robin og Una + 2 bikkjer til 9tiden. Da slukket nemlig lysene.


K og Robin lagde snølykt:D


"Dette er den beste engangsgrillen jeg noen gang har lagd!"
"K, det er den eneste engangsgrillen du noen gang har fyrt opp.."



-Dette bildet er jævli arti. Robin lager en "kreasjon" (vi fikk ikke vite det før han var ferdig, men jeg avslørte det før han ble ferdig, og da ville han ikke lage den ferdigxD). Og hvis dere ser i bakgrunnen der, så står bikkjene og jokker på hverandre..


Kaldt ja..


Robin kjørte Silje og Una hjem, mens jeg, Tajana og K sto ute i *banneord* 50 min og frøs! Herregud så kaldt!

Vi kom oss omsider til Kristoffer. Der hadde gutta juleølsmaking!

De hadde ganske artige hatter, og jeg lånte en på ubestemt tid..:)
..og der var vi til Robin kjørte oss hjem i 5tiden i natt..:)

1 kommentar:

TatjanaErdal sa...

ååå, det var en gøyal helg det der gitt:D < 3