onsdag 17. desember 2008

Onsdag

Da var det en stund siden sist, og ting har gått opp og ned.

På mandag hadde jeg studiedag hjemme og forberedte meg på mattetentamen. *KREMT*
Jeg drakk kanskje 16 kopper grønn te og tegna en stjerne i matteboka, jeg klarer rett og slett ikke matte..




Åå tirsdag var det mattetentamen, hahaahahaaa, jeg stryker så heeeftig xD
også handla jeg julegaver (ferdig på 2 timer fra scratch Ö) også dro jeg til Kolbotn og trente overkroppen på Elixia siden det ble bein på mandag, og nå er jeg drittstøl :D

I dag hadde jeg norsk til klokken 10, og dumme meg presterte å si til læreren at ejg hadde kjøretime til halv 12, så eg måtte komme tilbake, være der et kvarter for så å vente en time på bussen når jeg kunne blitt kjørt hjem av kjørelæreren halv 12. Idiot.
Jeg kom meg iallefall hjem, også gjorde jeg masse husarbeid i en time, vaska klær og slikt til fredag:)
Også farga jeg håret, helt selv :D



Også en litt morsom en. Jeg skulle ta bilde av det svæææære juletreet som blir plassert midt i kantina hver jul av tredjeklassingene, som strekker seg en hel etasje:) MEN hvis dere ser i hjørnet der, sitter Emily og spiser xD
Hva var oddsene for det..:)




...Dette skjer forresten når du jogger og er kløne som meg. Nå har jeg kjøttsår på ankelen:)
Jeg treffer det samme stedet sånn ca ganger pr løpetur, og jeg presterer å nevne et varmt sted laaangt syd og få et ganske artig ansiktsuttrykk.

Ingen kommentarer: