mandag 22. desember 2008

Ludicrous

Da har jeg kommet vel hjem fra en langhelg i Ålesund:)
Jeg klarte faen meg å spise et helt pepperkakehus på 3 dager, jævli bra.. Var litt søtt da jeg gikk rundt i byen og spiste på et halvt tak, menmen.
Lørdag var jævli arti.. Jeg kom ikke inn på to steder med 18årsgrense, men på et sted med 20, gikk jeg rett inn uten å bli spurt. Utover natten ble jeg invitert på 2 nach (de var ikke intressert i å ha med Hoff i det hele tatt xD). Det ene var med 5 ganske så stygge mannfolk veldig langt utenfor byen, det andre var med noen 30åringer på en fiskebåt. Så vi endte med å gå hjem og landet senga i 5tiden. Herlig kveld.

Sødagen var det skikkelig drittvær, og vi sov ganske lenge.. Også var vi på Max Manus på kvelden, bra film:)

På mandag dro Hoff på jobb, han er imponerende rask.. Han stod opp 0735, og tok bussen som gikk 0740.
Jeg sto opp kl 11. Gikk på badet og ordnet meg og blablabla, og var ute av døra kl 12. Så handlet jeg mat og risgrøt og filmer. Herregud.. jeg klarte å spise opp hele jævla posen med risgrøt alene.. I tillegg til det så lovte jeg Hoff å ha taco klar når han kom hjem kl 4, og spise sammen med han, matvrak <3

Velvel.. Vi så da film "The Break Up", også fór jeg ut av døra litt på 7.
Flybuss, fly, flytog(å se flytoget begynne å rulle når du står midt i rulletrappa er faen meg irriterende), lokaltog, kjøre hjem fra Ski. Hjemme kl 11.

Da var det bare å tømme bagen, sjekke posten, åpne pakkekalenderen


(hoho:D), sjekke posen med gacvene (mamma jagde meg vekk, men jeg fikk da en orientering) og spise litt da.. (A)

I morgen må jeg komme meg ut på en joggetur før jeg må pakke meg avgårde til hytten på Sjusjøen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dissa ene folka på 5 som va så rar å skeiv i trynet ville gjerne ha meg med:) meg mest igrunn;)va derfor e overtalt deg til at vi skulle stikke av:P