tirsdag 9. desember 2008

Om jeg skulle sagt det selv så

..er det på tide med et innlegg:)

Jeg har kommet vel hjem fra kjøretime, det gikk ganske bra. Det kjipe var at jeg er vant med golfen som er *gammel* og derfor tar ikke gassen så lett på den som den gjorde på skolebilen, så jeg stoppa kanskje.. hm.. 2-3 ganger før jeg kom meg ut av parkeringsplassen (!!)
Men alt ellers gikk veldig bra!
Neste kjøretime blir da neste onsdag kl 12.

Tja, i dag er jeg så å si dritstøl, og det var mørkt da jeg kom hjem, så blir ingen trening i dag^^ Mulig jeg lager meg kesam lapper og ser en film.

Har fått lastet ned, eller.. Hoff lastet ned den første Arn filmen, og sendte den til meg. Over msn. Det tok nøyaktig 24timer xD
Men jeg fikk den i går kveld og så en time og litt, og litt på skolen i dag, også skal jeg se resten senere i dag:)

Off.. på fredag er det tentamen i markedsføring, så er det helg, ingen planer (eller..^^hehe) og neste tirsdag er det mattetentamen, men så blir det fredag igjen, og da er det FERIE!:D

Shit altså.. dette halvåret har gått fort!

Julegaver? uhm, jeg har nøyaktig 12 kr, så det blir kjedelig

Ingen kommentarer: