torsdag 2. april 2009

April

Altså, denne uka har gått veldig fort og været har vært skikkelig braeh. Litt typisk at nå som det endelig er ferie, så våkner jeg til tåke og shit. Menmen!

Fikk egentlig ganske feriefølelse i bursdagshelgen så det er jo dritdigg at det er ferie nå også! 

På tirsdag var jeg hos fysioterapauten for å sjekke armene mine, jeg trodde jo jeg brygget på senebetennelse, men det viste seg at jeg j**** tighte muskler. Derfor jeg også får så fort pump og ikke klarer å holde en eneste hantel uten å skjelve og se teit ut. Løsningen var massasje, og slik så armen min ut etter at fysioterapauten skulle "demonstrere" hvordan jeg skulle massere, og ja, det gjorde vondt.

Hoven og med noen få 2-3 blåmerker, selv om det er bare et som synes.

I tillegg har jeg visst litt hypermobile ledd. Derfor jeg klarer dette

Og hun ikke

 

I dag drar K, mamma, Ylva og Hannah på hytta også kommer jeg og pappa etter i morgen siden jeg skal en tur innom Oslo Grand Prix!

Også en liten konkurranse, gjett hvem! Altså, hvem er meg, og hvem er K? :)



5 kommentarer:

Silje sa...

HAHAHA, jeg tror den aller bakerst den som sitter i kroken og griner over smash er KÅ!!!!!!

Anonym sa...

hadde kå stått framst hadde hun sett størst ut:P

Anonym sa...

u look like a man

kå sa...

Haha anonym er såå tøff.

Anonym sa...

armene er jo like store... Med mindre den bakerste er litt større, sett utifra avstanden å regne.