lørdag 25. april 2009

Update

Denne uka har vært veldig travel fra min side, jeg har gjort så og si noe hver eneste dag, og da regner jeg ikke med skolen og trening. Er litt gøy å ha slike uker også siden da går de så fort, men ikke når man har skole og prøver/tentamen ved siden av samtidig som man har noe like viktig å gjøre på fritiden også! 

Nåvel, snart ferdig med det maset... selv om tentamen for meg begynner på mandag med spansk og matte på onsdag, yes!

I går etter skolen og Spenst dro jeg, K og Helle ned på stranda for å grille! Eller, de grillet og jeg.. improviserte med kalkunpålegg, salat, epler, cottage cheese, syltetøy og pepsi max. Enten er jeg dritflink i matte eller så er jeg dritgod til å handle. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe for noe særlig mer enn 100kr siden jeg er litt "short" økonomisk nå, og det kom på 101kr, bevare meg vel.

Det blåste da litt, men solen varmet godt og vi hadde Ipal/Ipod så vi danset litt og hadde det rett og slett veldig gøy de timene vi var der:)

Jeg la meg litt tidligere enn vanlig i går, jeg lå i sengen kl 10, satt på Fatso og så den ferdig og sovnet rett etter filmen. Våknet i 9tiden (med litt hjelp av vekkerklokka), skrev dette her, oppdaterte meg litt på nettet og lagde scones til søstra mi:)

Dette gjorde jeg mens sconsene stod i ovnen, ja jeg vet, NERD *regnet ut næringsinnholdet*

Har altså ingen (særlig) oppkarbing nå siden jeg har doblet karben opp til 100g daglig, men det er da heller ikke såå mye så mulig jeg legger meg på max 200g i dag(vanlig oppkarb er jo 6-700g) så jeg får litt smaken av det gode liv. Altså mer frukt og en scone eller to.. 

Var innom en tur i Oslo, Ski og Vinterbro,shoppe mat, hente tights og bruke gavekortet mitt:)

Fin<3

Også fikk jeg VISA i går, håhå, nå er jeg snart 100% voksen!

Forøvrig så har russen begynt. Jeg syns det blir tidligere og tidligere hvert år jeg altså.. så neste år når jeg blir russ skal jeg begynne i februar og jeg skal ta ALLE som ikke kommenterer i bloggen:)

Ingen kommentarer: