lørdag 25. april 2009

Jag har blivit utmanad, elns..

WOW, trodde aldri jeg skulle få en sånn en, gøy:)

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2.Vem var den sista du träffade?  
Sånn utenfor familien? Robin
3. Hur lång är du?
182, långa tjejen
4. Vilken var den senaste film du sett?
Fatso
5. Vem ringde du senast?
Jeg ringer aldri folk sånn utenom i panikkfylla, men  mobilen sier Helle. Nei, det var søss som lånte min mobil, da blir det pappa da
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
til mamma "skriv opp lista ejg skrev så jeg ikke glemmer noe"
7. Vad är helgens planer?
 MC og nyte solen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
det spørs veldig
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gift
10. När såg du senast din mamma?
10min siden
11. Vilken ögonfärg har du?
brungrønne
12. När vaknade du idag? 0900
13. Har du någon gång hittat en katt?
ja, den var tynn og sulten også ga vi den til Kai som hadde den i 2 uker
14. Vilken är din favoritplats?
der det er varmt og koslig
15. Vilken plats föredrar du minst?
skolen?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
på scenen eller så har ejg gitt opp fitness og har bolta meg fast til sofaen med bamsemums og ostepop
17. Vad skrämde dig som barn?
museumsdukker, det gjør det forresten enda
18. Vem fick dig att skratta senast?
søss dreit seg ut
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
bare å kjøpe seg det vel?
20. Har du stationär eller bärbar dator?
begge deler
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
uten
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3
23. Hur många landskap har du bott i?
1
24. Har du någon gång spytt på någon?
ikke med vilje 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfot sommer og store stygge sokker på vintern
26. Är du social?
Jeg har livet mitt på nett
27. Vilken är din favoritglass?
sjokolade i lange baner
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
spare<3
29. Tycker du om kinamat?
nam
30. Tycker du om kaffe?
det smaker da for faen meg mose, men hvis man tar  noe oppi blir det dritdigg
31. Vad dricker du till frukost?
grønn te hvis jeg har tid
32. Sover du på någon särskild sida?
høyre, venstre, halvveis på magen, ryggen, halvveis venstre, høyre .. aner ikke
33. Kan du spela poker?
nej
34. Tycker du om att mysa?
selvfølgelig
35. Är du en beroendemänniska?
nei
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
K <3
37. Vill du ha barn?
hvis de ikke ødelegger kroppen min så
38. Kan du några andra språk än svenska?
engelsk, norsk, "spansk og tysk"
39. Har du någonsin åkt ambulans?
nei, men kjøre i sykeseng var gøy
40. Föredrar du havet eller en pool?
har pool, men hav er digg det og, spesielt med båt
41. Vad spenderar du helst pengar på?
mat<3
42. Äger du dyra smycken?
ja
43. Har du någon gång testat narkotika?
nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
appelsin
45. Vem är den roligaste människan du känner?
meg selv:)
46. Välj ett ärr på din kropp?  
bak på låret, fikk av en svæær flis i 6klasse. og på nesa, tryna i et skilt  uka etter jeg hadde operert polyppene og sprakk opp hele dritten
47. Vad har du för ringsignal?
Flink - DeLillos
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten?
jada, men det passer vel ikke  nå
49. Flirtar du mycket?
yeah
50. Vart togs din profilbild?
meg selv
51. Kan du byta olja på bilen?
aldri gjort det, men i teorien, ja
52. Har du fått fortkörningsböter?
nej
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Hunden som var torsdag
54. Läser du dagstidningen?
Amta ass..
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nemi
56. Dansar du i bilen?
og skifter
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Power
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
næringsinnholdet til scones
59. När var du i kyrkan senast?
hahaha
60. Är du nöjd med din kropp?
noen ganger, men jeg bør være det hele tiden
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång?
nej, og ja
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant:
søss, tika og pcen
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu?
bærbar og stasjonær pc
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden?
lol
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek?
håper da det, ellers blir  flaska fristende..

Kopier og svar i bloggen,send deretter videre til 3venner:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

du sier kaffe smaker mose. men hva smaker grønn te da?

gjett kem. . sa...

flaska e fristende uansett om du finne den rette:P men d e fort gjort å miste den rette da:D men så e man så full at man ikke vet kem den rette e:P

Therese sa...

anonym; grønn te er kjempegodt:)

Hoff(ja, e vet kem du e); haha, søtis:)