fredag 17. april 2009

Fredag

I dag har jeg ikke gjort stort på skolen, skulle lage en reklame i markedsføringen, men vi brukte altså 10min også satt vi ute i basen og gjorde ingenting resten:)

Så var det gymprøve, haha. Uttaler meg ikke mer om det.

Jeg hadde PT time kl 3 og jeg sluttet halv 2, altså ble det halvannen time ute i solen på en benk utenfor Spenst:D åå, sommern nærmer seg med stormskritt!

Uansett.. PT timen som strakk seg til 2.5 time. Jeg ble faktisk overrasket og må ta meg selv i nakken; jeg tok feil. Ble veldig positivt overrasket og jeg lærte og fikk vite mye om meg selv og hva jeg gjør feil/skal gjøre videre.

Men jeg visste en ting, jeg har hatt riktig hele tiden, jeg får faen ikke kontakt med latsen! Der var jeg rett og slett dritdårlig:) eller, ikke DRITdårlig, men jeg hang veldig etter, så dette er nå rettet opp med justering på teknikk og øvelser.

Utover dette har jeg kommet veldig langt og hadde et meget godt utgangspunkt til alderen min. Beina trengs kun å finpusses på, og overkroppen må ta de litt igjen men ellers er jeg godt på vei!

Målte også fettprosenten min, og herregud, her ble jeg VIRKELIG overrasket! Jeg har alltid trodd at den var oppe på 20tallet et sted, men den viste seg å være 15! Litt burn og, jeg har lav fett% fordi jeg har små pupper.. Utover dette har jeg 71,1kg fettfri vekt og 12,9kg fett. Ja, haha, nå kan dere regne på hva jeg veier. Jeg er stor, okey?:)

Tok også en kondistest, og der endte jeg på 45,7. Jeg så på en tabell som viste grader av type kondis, og det høyeste, elite, var 44+. Dæven..

Han prøvde seg med "skriv opp ha du spiser for en dag blablabla" men da sa jeg "hehe du.. jeg har kanskje ikke peil på rygg, men kostholdet, det er det lite galt med, kan ramse opp her og nå hvis du vil?" så gjorde jeg det, og han bare sto og nikka. Jeg må si meg veldig fornøyd, og vi ble enige om at jeg skal justere karben til nesten det dobbelte også skal jeg komme tilbake etter 2.5 uke og måle fett% igjen. Dette skulle han spandere på meg siden han var litt interessert selv, næmmen, han bruker meg som prosjekt jo^^

Nå skal jeg bruke resten av dagen på mat, lekser, teorilesing og det jeg måtte ønske:)

Ingen kommentarer: