mandag 13. april 2009

Påsken 09 - done

Da var det siste feriedag igjen og jeg ser tilbake og må virkelig si at denne påsken var dritbra! Det som har skjedd er:

-15min av Oslo GP

-Hytta i 4 dager - Fjellbekk på Låven bar, gå hjem i soloppgang

-Alene hjemme noen dager - overnattinger, fest(ikke her nei..), påskeegg, corona i solen, masse mat<3

Helgen har vel vært den mest innholdsrike. På fredag var vi på vors i Drøbak før vi skulle videre, noe som viste seg å være mer eller mindre pinlig..

"En jeg hadde hatt en på msn i godt over et halvt år som hadde mast og mast og mast om å møte meg men jeg var lite interessert så jeg hadde bare avvist han hver gang. Det gikk flere mnd og jeg glemte han helt.
Plutselig en kveld så var jeg ute på fest og skulle videre til fest nr 2 og han som hadde fest nr 2 hadde samme navn som han fra msn men jeg tenkte "neei, det kanke være han! sikkert flere som heter det samme, han bor jo et helt annet sted"

Da vi kom dit viste det seg at faktisk, jo, det var visst han likevel!
Jeg ble så flau at jeg gikk rett ut igjen og den første jeg møter på vei inn igjen er han som sier "Hei Therese"

Resten av kvelden tenker jeg *ikke se han i øynene, ikke se han i øynene, ikke se han i øynene, ikke.. FAEN han kommer bort!!!*

det første han sier er "du er jo blitt miss universe jo.. faen du er pen!!" jeg blir enda flauere og sier "hehe.. jo takk.." så begynner han med "du er for mye for meg, vi passer nok ikke sammen siden du er en treningsfreak og jeg ikke og blablabla, men jeg respekterer deg og synes du er en jævla kul person og blabla"

Kleint

Men, lørdagen skulle visst ikke bli noe bedre!

Igjen, startet å vorse i Drøbak før jeg og noen jenter tok bussen inn til Oslo siden vi skulle inn til byen. Tydeligvis ombestemte de seg og gikk av på Vinterbro, vel, jeg hadde ikke noe å gjøre der eller en mulighet til å komm meg hjem så jeg tenkte at jeg bare drar inn til Oslo og tar båten hjem igjen. 

Jeg hadde virkelig lyst til å dra ut på byen, så jeg ringte en venn av meg som har lappen og jeg har kjent i over 10 år, for å spørre om han ville hente meg. "Jaja, bare ring, jeg kommer!" jeg syns det var litt for godt til å være sant og forsikret meg om at han skjønte at siste båt går halv 1, og hvis han ikke kan hente meg så tar jeg den, men han skulle hente og jeg stolte på det.

Jeg tok følge meg noen jenter til Crystal, og jeg lover dere, jeg har aldri sett så mange svette utlendinger på et sted før..

Uansett.. Litt over 1 får jeg melding av han som skulle hente meg "hei jeg kødda. er i trysil på fylla, ha et fint liv" oida.

Jeg fikk helt pæckern og ringte alle i Oslo og omegn og alle jeg visste hadde lappen, så hvis noen har 2348930 ubesvarte anrop fra meg lørdag natt og evt noen meldinger, så var det nettopp derfor! Ja, NÅ kan dere få dårlig samvittighet dere som bidro til at en stakkars jente nesten ble voldtatt og drept fordi dere ikke gidder å ta telefonen!

Heldigvis fikk K tak i Dennis "som ikke hadde hjerte til å la meg stå alene i byen" (hører du det M*r*en??) så jeg kom meg hjem til slutt!

Visstnok skal jeg på kino med en Malik...? 

6 kommentarer:

Silje sa...

Tja, det gikk ikke så bra på lørdagen nei:P men vi ombestemte oss ikke da vennen, vi hadde ikke stort til valg:P men men, bra du hadde det noe bra slevom da:D

Anonym sa...

damn :P du ringte ikke meg da :P hadde fikset det med en gang :D


hilsen

Duracell kaninen :)

Therese sa...

1: fordi jeg ikke har nr ditt

2: forid jeg ikke aner hvem du er:)

Anonym sa...

ohhhhh

det hadde kansje vært farlig (for meg) siden
du har sakt at du hadde klart å banke meg (på msn)

nr mitt hadde du fått om du hadde spurt :D hehehe

Therese sa...

Jøsses

Anonym sa...

hahahaha