søndag 19. april 2009

Søndag

For det første, denne dagen har vært kjempelang! Tross for at jeg sto opp halv 7 som jeg gjør til vanlig, så har denne dagen vært myye lengre enn "en vanlig dag". 

Sånn ser forresten Fagerstrand ut kl halv 8 på en søndag. Ikke en jævla bil ute, eller jo.. men han så veldig "stiv" ut og hadde leopardsetetrekk, så for å konkludere; det var bare særinger ute så tidlig, inkludert meg.

Har laget mye god mat i helgen, og her er noe av det!

Scones! Jeg måtte faktisk lage det to ganger siden det var så sinnsykt godt.. Runde nr 2 var som selvvsagt penere og bedre enn den første.

Salatbuffet! Dette har det gått i hele helgen, lager en stor salat på morgenen og tar av den utover dagen med forskjellige proteinkilder oppi.  Frokosten på lørdag ble salat med reker og en med skinke. Utover dette bruker jeg ost/skinke, egg, tunfisk, reker, kylling.. bruk fantasien!:)

Frokosten min i dag, cottage cheese, banan, syltetøy(u sukker selvsagt) og grønn te i selvikkerhetskoppen(I feel beutiful today) min. Eller "svigermor" koppen siden jeg fikk den av (eks) svigermor

Og nei, jeg blir ikke lei av salat. Har nok spist det hver eneste dag denne uken, i flere varianter. Her er en jeg spiste.. en gang denne uken, onsdag! den var altså*stor*

En stor glassbolle med salat og masse "salatgrønnsaker" og en hel pk med svinekjøttdeig(visstnok 400gram, men da jeg veide den *nerd* kom det på 230 gram så jeg tok hele greia likesågodt, skulle jo egentlig bare ha 200 gram, så hvorfor la 30gram ligge å slenge)

Også har jeg byttet sommerdekk på Golfen i dag, jeg tok 3 og K tok 1. Jeg tror vi brukte ganske lik tid, haha :)

Kan DU som JENTE bytte dekk?

Også har Tatjana bursdag i dag! Grattis, tattis!:

Akkurat et år siden bildene ble tatt forresten :) ..og fra Athen

4 kommentarer:

Beate sa...

Alle jenter med respekt for seg selv bør kunne skifte dekk :P
Det er ingen grunn til at vi ikke skal kunne det. Lett som det er!

Anonym sa...

Står du opp halv 7 hver dag, også i helgene?

Therese sa...

Anonym: nei det gjør jeg ikke, unntak når man skal rekke ting:)

Beate: precis! vær selvstendige jenter:D

Anonym sa...

steike, skifte dekk kan ikke eg:O flinking :) _Kristina89