fredag 10. april 2009

Kom hit og spis med meg

I dag våknet jeg akkurat kl 1200, spratt opp, inn på badet, satte på vannkokeren og vekket K.

Dagen begynte med 2times intens baking av sjokoladeboller, rosinboller, sjokolademuffins og rundstykker. Når dette sto til heving, utenom muffinsene som alle vet, de trenger ikke heving, gikk vi en tur på 50min i "solskinnet":)

Vi to er ganske søte da, jeg lager mat og K rydder. Heldigvis for meg så klarer jeg å både rydde og lage mat, men K er født med et kromoson for lite så hun klarer bare å rydde. Men fint blir det

Her er da det ferdige resultatet av rundstykkene

Sjokoladebollene

Rosinbollene

Muffinsene. Ja jeg vet de ser ut som bæsj, men man skal ikke dømme etter utseende, stygge mennesker kan være snille de også!

Også en oppsummering 

Angående K og et manglende kromosom, hun praktisk talt ristet da hun reiv disse bananene fra hverandre, likevel klarte hun det ikke

Og sist men ikke minst, frokosten min

..og 2 sjokoladeboller, en rosinbolle og to muffins.

Og et rundstykke til.

Senere i dag skal vi ha vors bare oss to, ja trist men litt søtt, også skal vi til Drøbak. Hvis vi kommer oss hjem igjen.

I morgen åpner butikken igjen og da er det PÅSKEEGG!! (og drekka)

1 kommentar:

Pinglo sa...

ooooh. Carb heaven =D