tirsdag 26. mai 2009

1 down, 2 to go

Jeg får iallefall til noe da! Du leser om en som har båtførerprøven ass mann..Så til de taperne som IKKE har det vær vennlig å les mens jeg gnir meg i hendene;

Er du født 1.1.1980 eller senere og skal føre fritidsbåt med lengde over 8 meter eller som har motor med effekt mer enn 25 HK, da må du fra 1. mai 2010 ha båtførerbevis. Sjøfartsdirektoratet har nå fastsatt forskriften som regulerer vilkårene for obligatorisk båtførerbevis.

Jeg kan nemlig kjøre en båt opptil 50fot!:D Suckers!!

..ikke helt da

...Jeg er KUN så kvalm fordi jeg strøk på oppkjøringa for to uker siden OG dreit meg ut en gang til i dag ved å gi fra meg ny oppkjøring 15juni og endre den til 9 JULI! Dumme damen på vegvesenet som ikke har lært seg forskjellen på N og L.

Jeg blir iallefall den eneste som kjører BÅT på skolen, ooh, denna lappen skal tyyyynes

Etter dette dro jeg på trening og kjørte skuldre, biceps og triceps og 20min med elipse. Så tok jeg sol i 6 min fordi det var det eneste jeg hadde råd til. Tok en tur innom kontoret til Tom og det endte ikke bare med en "hei, har du sett søknaden jeg la inn på fredag" men en 20minutters veiledning om videre trening, teknikk og kosthold også fikk jeg en ny måling!

Nytt treningsprogram og deff har sannelig vist resultater, gått ned 0,6% i fettprosent, ikke mye, men jeg har hvertfall gått ned, altså, rette veien.

Også er jeg så stolt, se hva jeg kan!

K har forresten sprukket trommehinna. Det gjorde jeg og da jeg var 12 år elns, og det er DRITvondt og renner det ekkelt ut av øret ditt når du sover. Men jeg hadde gule stafylokokker, og K bare random øreverk, også var jeg yngre, så jeg er uansett mer hardcore enn hu:)

Gule stafylokokker eller Staphylococcus aureus er en bakterie i gruppen stafylokokker, som kan påtreffes i normal flora i i hud og slimhinner, men som også kan forårsake alvorlige, potensielt livstruende infeksjoner.

NEMLIG!

Faen jeg må ringe tannlegen..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med en lapp ;P hehe, bare 2 stk igjen no da:) går så bra d vettu :) wow, skikkelig imponett med 0,6 ned i fett% :O d funker jo d der greiene dine.. :) du følger ikke health and fitness consept??
-Kristina89

Therese sa...

Ikke sant, ganske impressive:)

Nee, går jo på deff nå, så blir ikke helt det samme. Health and fitness kommer jeg til å følge når jeg ikke er på deff/bulk:) Ganske greit konsept å følge sånn utenom faste matplaner. Jeg kommer jo aldri til å kunne "spise hva jeg vil når jeg vil" lenger

Marianne sa...

Health & fitness concept fra MyRevolution fungerer utmerket på diett :) man må bare vite hvordan man skal bruke det ;) Jeg bruker den metoden nå frem mot NM og jeg har aldri hatt større fremgang hverken på trening eller når det gjelder å kvitte seg med fettet. Bare en liten bemerkning.

Therese sa...

Healt & Fitness consept er et genialt konsept, ikke misforstå:)
Men hva som funker for en funker ikke for en annen, alle er forskjellige og jeg ble litt lei og fant derfor ut at det var noe annet som fungerte for meg akkurat nå.

Heia K! sa...

Hver gang du skriver et eller annet om K på bloggen din prøver du å heve deg over henne. Hvorfor? Det må da være slitsomt å rakke ned sånn.

Therese sa...

hahaha:P

K er søstra mi, tvillingssøtra mi faktisk. Vi gjør sånne ting hele tiden..:)
Aldri ondsinnet ment