fredag 29. mai 2009

Glemte noe..

.......det er LANGHELG!

Skal ikke på skolen før onsdag! :D

også 3 uker til sommerferie, men jeg har vel egentlig tatt ferie for 2 uker siden etter overstått eksamen. Hvaforno tull er det å være på skolen nå egentlig..

"Ja, dere møter opp kl 8 selv om sola skinner og det aldri har vært så varmt i været før, høydepunktet med denne dagen er at det er KUN denne dagen det blir gitt ut kcalfri sjokoladekake, jordbæris, donuts, vafler, boller, muffins alle veier, fruktsalat, rundstykker med nugatti, brownies, lasagne, pizza og ovnsbakt brød med tzatziki GRATIS til alle som har et navn som begynner på T og slutter på herese, men dere har fortsatt 9skoletimer igjen å fullføre og jeg velger å ikke komme i konflikt med Kunnskapsløftet, jeg har ikke giddet å lage et opplegg til dere, så vi stenger oss inne i den gudsforlatte kinosalen med lysene PÅ og ser en film om feministenes gjennombrudd på 70tallet da de oppdaget at tampongene loet. I mens dere gjør dette skal jeg sitte her oppe og notere ned de som sovner, blunker eller prøver å komme seg unna om det enten er unnskyldninger som jeg må på do, jeg må VIRKELIG på do eller nå er det for sent."

...hvorfor ikke bare få fri?

2 kommentarer:

kå sa...

Hahahaha tampongene loer!! Guri meg, nå lo jeg av meg 4 kg.

Vidar sa...

Hahaha, den var gull