onsdag 13. mai 2009

Right Round

Først og fremst, gratulerer til søss som fikk lappen i går(tirsdag) <3

Også var jeg i avisa:) eller.. søss var, men jeg er nevnt hele 2 ganger(selvfølgelig på spm "hvordan holder du deg i form")! Her har jeg altså ringet rundt.. Litt søtt da.. de tok feil av hele navnet hennes "Kathrina Ødegård"

Såå.. til helgen blir det Sverigetur på oss! Jeg er så ivrig så før jeg sovnet i går skrev jeg hanldeliste på hva jeg skal ha, hoho!:D

Også kjøpte jeg den der i går, litt dumt at jeg kjøpte den 1.5 time før den havnet i frysern hjemme, så jeg HÅPER ikke at det har kommet sånne dumme krystaller i den. Må ikke glemme Hjem-Is gyldne regel med den ubrutte frysekjeden!

Så jeg tror isen min er litt mer sånn der

Men jeg har ikke spist is siden før jul, så det driter jeg egentlig i:)

Litt agurknytt om søss, is og at jeg er Sverige-kåt

Ingen kommentarer: