søndag 31. mai 2009

MAT!

Diett er gøy. Kall meg dum, uerfaren eller whatnot, men jeg syns det er gøy! 

Greit, å veie, steke opp og porsjonere 2kg karbdeig er ikke så gøy..

Her er hva jeg fikk av K da hun dro alene uten meg til Sverige. Hun husket 2 av 7 ting <3>

Dette er hva det går mye av for meg nå + andre ting jeg ikke har bilde av

Omelett

Brokkoli og laks alle veier

Polarbrød extreme med lakseburger/kyllingburger

Keso/kesella med funsaft og evt frukt/nøtter/kokos og SEFF kanel. Bare her hadde jeg ikke det av eller annen dum grunn

Pannekaker med keso (som oftest på oppkarben)

Salat alle veier! enten med eller uten pastarør

Pepsi max, selvfølgelig<3

Hest!

Nei nå tullet jeg

Og tyggis! hæhæ, æsj^^

Katarina fant gull i Sverige, eller rettere sagt på biltema

"K.. står lyset på i bilen..?"

"nei..?"

"åja, da er det bare GJENSKINN FRA DET STØGGE RATTET DITT!!"

Der fikk du den!!

Lånte den, skulle fylle bensin og bom,bomboom.. stopp, ups.. død tennplugg!

Der sto den fint:)

Nei egentlig ikke, siden jeg trillet den hjem etterpå!

"Tom for bensin eller?"

"Nei, vi går en tur bare..."

8 kommentarer:

M sa...

Vil ikke kalle deg dum,jeg liker diett selv. Eller iallfall å lage div mat osv:-)
Er den special edition fun saften god forresten? Den med melon eller hva det er..

Ha en fortsatt fin søndag!

Therese sa...

Ja, honningmelon og fersken, kjempegod!

Takk for det, du også i varmen! :D

Agnes Martine sa...

Må bare spørre jeg:P Er du fra Askim i østfold?

Therese sa...

Nope, Fagerstrand på Nesodden i Akershus:)

Veien til et lettere liv sa...

Okei^ Fin blogg forresten! Fant den på treningsforumet.. Må nesten spørre om en annen ting også jeg;) Når begynte du å merke forskjell etter at du startet med å trene?

Therese sa...

Takk for det!:D

Tja, det husker jeg ærlig talt ikke.. men jeg var veldig fokusert på å få fremgang, og det var først et år senere da jeg målte meg, tok nye bilder og sammenlignet, merket at jeg fikk muskler, andre bemerket det og jeg ble sterkere at jeg fikk øynene skikkelig opp for fremgangen. Jeg ble litt "blind" og ville liksom har resultater på dagen, men dette forstå jeg etterhvert at ikke fungerte, derfor ventet jeg lengre mellom bildetaking, måling, veiing osv:)

M sa...

Nam,den må testes neste gang jeg er i sverige! Får bare håpe den fortsatt er der,ulempen med å ikke ha lappen ,he he:-P

Therese sa...

Tell me 'bout it... :P