fredag 8. mai 2009

Fredag

Det har gått noen dager siden sist og litt av hvert har skjedd.

Været har gått fra sol til regn, jeg har vært på ekskursjon med biologien, 4 kvelden med båtkurs også har jeg vært på ny måling igjen

Været er ikkeno å snakke om, men det var lite gøy å være i båt og skrape i bunnen av Oslofjorden i regnvær, og jeg som hater regntøy. Det blir vått, tungt og kaldt, klistrer seg fast til alt og vannet renner ned i nakken når du tar hetta av.

Dette var forresten det vi fant, knock yourself out!

Så var vi innom akvariet en tur

Vi fikk uhemmet tilgang til te og varmt vann, så jeg gøy like så godt innpå med 8 kopper!

Senere var det trening, måling og båtkurs. Veldig liten forskjell på målingen, men skal tilbake i dag etter skolen og snakke trening og få nytt program. Spennende det her siden det er aller første gang jeg "setter min lit" til en annen når det gjelder trening, så håper dette går bra!

Jeg er kanskje en av få som elsker å handle mat, nei jeg handler ikke, jeg shopper. Jeg kan gå rundt i flere timer i en eneste matbutikk og storkose meg, men dette er som regel store butikken som Ultra, Meny, Copp og Ica. De har jo så mye fint!

Denne gangen ble det kun Spar, og jeg kjøpte pepsi max på tilbud, 5 for 3!

Også skal jeg gi kjøttdeig en sjanse til etter å ha lest dette http://www.iform.no/pub/art.php?id=1434 og jeg tenkte at kjøttdeig (på tilbud) til 19kr pr pk er bedre enn karbonadeig til 60kr pr pk, så da skal jeg prøve dette:)

Etterpå det det beep-test  og benkpresstest i gymmen, og som nevnt i tidligere innlegg sa jeg at jeg syntes denne var gøy forid vi hadde den som oppvarming i gymmen engang, en liten del av den selvsagt. Men jeg presterer alltid dårlig på slike tester (selv om jeg fikk 6 på situpstest forrige, forrige uke) så er kondistester ikke min greie.. Benkpressen regner jeg med går veldig greit!

Jeg gleder meg til helg:D

1 kommentar:

M sa...

God helg!:-)