søndag 17. mai 2009

Diettstart

I morgen er det ny uke og for meg; diettstart.

Jeg føler ikke jeg har fått den fremgangen jeg vil, og setter meg altså i bås og på diett. For meg er ikke det noe problem i det hele tatt, jeg trener vanligvis 6-7 dager i uka og jeg bruker mye av tiden min på å lage mat, så i hverdagen blir det veldig få endringer. Endringene skjer på kroppen min, og det ser jeg frem til:) Et lite krampeaktig forsøk å nå bikiniformen eller?

Uansett, i dag har det vært 17mai. Og jeg tror jeg er det eneste (tja...) mennesker i Norge som syntes det var fristende å sette flagget på halv stang. Aleksander Rybak vant Grand Prix i går og hele Norge jubler over at dette har vært selveste nasjonalhelgen. Rybak kommer visst herfra (Nesodden) men jeg har aldri lagt merke til han, jeg personlig ble lei av han etter de 3 pinefulle minuttene av "Fairytale" sangen da jeg hørte den første gangen.

Nåvel, solen har skint i hele dag, jeg har jogget meg en tur og ligget på terrassen og solt meg i flere timer, tatt frem noen sommerkjoler og lekt meg litt.

Her er forresten hunden dusjet og kledd på seg og klar for 17mai

Hun er like glad i denne dagen som meg. Nei, NESTE år blir det sånn ca 1000000 ganger bedre, fordi da er jeg russ og da skal jeg ta dere alle sammen:)

...fordi når man har russ har man så mange flere rettigheter enn man har ellers <3

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du skrive om hvordan dietten din blir? Antall kcal og matretter osv? :)

Therese sa...

Først og fremst er det veldig viktig å tenke at det som funker for meg, nødvendigvis ikke funker for alle. Jeg legger meg på 2300kcal og jobber meg evt nedover eller oppover utifra hva som skjer. Maten kommer til å bli det jeg alltid har spist, bar elitt emr siden jeg har nesten levd som en anorektiker på gjennomsnitt 1200kcal i flere uker. Nå får vel kroppen min sjokk med mere mat og forbrenningen starter igjen. Jeg kommer nok til å logge hvordan det går fremover, men det finnes aldri ett fasitsvar som funker for alle:)

Anonym sa...

glemte å spørre deg om du skal trene masse kondisjon nå fremover ?=) ev hvor mye ??=) -Kristina89

Therese sa...

Trener cardio etter hver styrkeøkt og evt på den sjuende dagen hvis jeg gidder:)

Anonym sa...

altaå kardio 7 dg i uken?? hvor lenge av gangen da??

Therese sa...

6-7 ja:)

tja, enten en intervalløkt på 12min(GK), elipse i 20min, jogging i en halvtime eller en times gåtur:) Alt ettersom. Som regel kun jogging/gåtur på "ekstradagen"

Anonym sa...

åssen går dietten ?=)

Therese sa...

Dietten går strålende, men litt vanskelig å svare sånn etter 3 dager..:P