søndag 3. mai 2009

Bileier!

Da er jeg bileier på papiret og på gårdsplassen! Jeg og pappa dro hjemmefra kl 9 for å hente denne skjønningen i Skien for å komme hjem ca 10 timer senere, men det var verdt det! Litt kvalmt, men jeg følte med en gang, dette var en "han" og han er min:)

Er litt digg å nekte hunden med på en kjøretur i bilen "min" fordi den er så fin og ikke minst MIN 

Her er alle linet opp, med mannen min til venstre

Han skal få noen forbedringer, bla så fusker den litt. Den "humper" på tomgang, litt som om jeg skulle hatt hydraulikk i den. Men dette fikses for 250kr ved å skifte tempeaturfølern eller hva det nå het, da bruker den mindre bensin, den slutter å fuske, det lukter mindre, kommer mindre røyk når den blir litt ruset og den slutter å humpe sånn.

Utover dette skal jeg style litt, men det blir en overraskelse!:D

...nå mangler jeg bare lappen, men det er detaljer!:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis nmed bil :D

Therese sa...

Takk! :D

M sa...

Gratulerer med bil:-)
Håper alt står bra til!
Klem

Therese sa...

Tusen takk Martine:D Jaja, nå har jeg det kjempebra!^^