mandag 9. februar 2009

...For the love of *****!!!

Det var utrolig digg å våkne i dag! Helt klar og kald luft, måneskinn og den nyvåknede Hurumsiden. Vel ja, det var KALDT, men fint. Været fortsatte å være kjempefint resten av dagen også! ....bare litt kjipt at jeg ikke kom hjem før halv 5, da det allerede hadde begynt smått å mørkne. Nåvel.

Jeg så film i økonomitimen i dag, hvorfor ikke? Det er dritkjedelig og går sinnsykt treigt.

Jeg hadde gledet meg til beintreningen i hele dag, men det var en liten, oversett detalj som ødela hele greia;

Jeg kom glad og førnøyd inn på Spenst og var på vei bort til knebøyracken, der sto det en halvfemi kar på 175 i tights og holdt på med noe som så ut som oppvarming. Utifra knebeskytterne, løftebeltet, hanskene, vannflaska, skjemaene og den lille bagen som lå rundt han rundt han, så det ut som han skulle være der en stund, men jeg tenkte å spørre for å være sikker. 

"unnskyld? Skal du holde på lenge?"

"Ja dessverre.. en halvtimes tid"

"..............en HALVTIME?! hvor mange øvelser hadde du tenkt da?"

"en"

"en? ...på en.. halvtime?"

"ja."

Jeg trodde jeg aldri skulle oppleve noe så idiotisk, senteret var ganske så bra fullt, og der skulle den soppe stå å jokke på knebøyracken "en drøy halvtime". Det ble altså ingen knebøy i dag, men en pers på 80kg i strakmark. Så nå er hendene mine mer eller mindre herja.

Han brukte forresten 44 minutter på utallige sett markløft, og han kom bort til meg og sa ifra da han ver ferdig. Jeg så NED på han og sa "okey, men nå er jeg også ferdig. Hvor kjøpte du den knebøyracklisensen din egentlig?" han så tomt på meg og jeg sa "precis.." også gikk jeg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, tåpelig fyr da, skulle ikke vært lov i d hele tatt.. argh, hadde blitt skikkelig sur eg å :)

Therese sa...

haha veit.. lo godt av han!