torsdag 12. februar 2009

Torsdag

Igjen, en ny uke med stress og gjøremål hver eneste dag. 

Mandag; skole fra 8-4, lekser, trening(dumme,dumme "rackmannen")

Tirsdag; Langkjøring 8-4, hjemme en times tid og spise og skifte før det var ut på farta igjen. Kiropraktor og "shopping". Jeg gikk innom hver eneste hylle på Coop, og fant etterlengtede Heistadprodukter.

Onsdag; Skole til 12, hjemme 1 og jobbe 4 timer med biologi og historie. Møte på skolen kl 6 om studieturen i mars, Atheeeen! Så en tur innom spenst.

I dag! Egentlig begynner skolen kl 12, men vi hadde forbikjøring, så da var det opp halv 7 og kjøre i 4 timer før skolen, og var hjemme halv 5. Jeg har ikke "klart" å sette meg ned med historien enda, men den triller stadig frem og tilbake i hodet mitt.

Vi lagde "nitrogenis" i biologien i dag fordi det er ferie. Den ga jeg til K 

Jeg fikk da knepet inn en liten time på Spenst, og *and I swear to god if I meet "that guy again.."*.

Vel, han var der han! Let me introduce, the rack-man! Doing benchpress i 30min! Helvetes idiot:P

Heldigvis hadde jeg okkupert racken da han kom, så den tuslet han stille bort til med en gang jeg var ferdig, sleiping.

I morgen er på'n igjen på veien, denne gangen skal vi finne frem på egen hånd emd kartbok i Oslo og omegn. Å som ejg elsker denne bilen 

..som jeg forresten har tatt feil av for 3gang, er det ulig.. det er en TIGUAN ikke en TOUAREG. Jaja, den er heit hvertfall =)

På lørdag er det som "alle" vet, Valentinesday. Jeg blir iallefall mint på det hver eneste morgen av radioreklame med Finn Schøll (elns?) som prater så pent om blomster man skal gi til fruen akkurat denne dagen. Jeg husker i fjor, da fikk jeg roser tilsendt til skolen. Av exen, men veldig koselig for det:)

Skal nok ikke regne med det i år, men det hadde vært kos med LITT oppmerksomhet..

Uansett er det ferie i morra, og den skal NYTES!

God ferie alle sammen, and happy fuckin' valentine!!

Ingen kommentarer: