onsdag 4. februar 2009

Leser du bloggen min?

Jeg som alle bloggere er "avhengige" av lesere, tilbakemeldinger på det du skriver og gjør er jo alltid gøy, selv om det kritikk, for da kan du jo gjøre det bedre neste gang!

Jeg vet jo ikke alltid hva jeg skal skrive om, så det blir som regel en oppdatering av hva jeg har gjort de siste dagene og jeg nevner jo også hvis det har skjedd noe spesielt. Ellers kommer det en film i ny og ne, men det regner jeg med at dere skjønner ikke hva komme ut hver dag, sidne det tar både tid og planlegging for å lage en skikkelig "go'film". Ja, jeg sikter til deg Hoff.

Det jeg vil frem til er; leser du bloggen min? hva syns du? hva vil du/det/dere/de som leser bloggen min at jeg skal skrive mer om?

Mat, trening, biler, mc, båt, rosa skyer, der jeg foretar meg om dagen, hvor mye jeg irriterer meg over at mamma girer til samme gir 3-4 ganger og alltid trykker på håndbrekket før hun starter eller hvor misunnelig jeg er på at søstra mi har en hel etasje nesten helt for seg selv, hvor lat jeg er når jeg faktisk har kjempegod tid og har mye å gjøre, og hvor stressa jeg blir når jeg virkelig MÅ gjøre det til slutt og da har jeg som regel liten tid..

Va tycker ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv om trening og legg ut ukentlige oppdateringer med bilder av formen!

Therese sa...

Ukentlige blir vel litt for mye, resultater kommer ikke så fort, men kan legge ut noen av formen "nå", også om noen uker igjen:)

Anonym sa...

trening og kosthold :D

Thale sa...

jeg leser bloggen din! synes det er artig å lese om andre på min alder som er like "seriøse" som meg når det gjelder trening og kosthold. :)