onsdag 18. februar 2009

Viljen setter grenser

Da jeg begynte å trene, hadde jeg ingen mål eller peiling. Jeg trente helkroppsprogram en gang i uka og spilte fotball og håndball. Så ble det kun litt jogging, men jeg fortsatte med styrken.

Nå, halvannet år senere har jeg forbedret meg mye i både muskelvekst, styrke og kondisjonen(spesielt etter jeg fjernet mandlene), i form av at jeg ikke hadde noen målsetning, kun litt pusling med trening og endring i kostholdet.

Her er resultatet; 79kg VS 83kg.

Jeg skal selvsagt fortsette til det endelige målet mitt, en pallplass på scenen, eventuelt:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Digger bloggen din! :D
Hvordan trener du nå egentlig? Hvor mye styrke, og hvor mye kardio (hva slags?) :)
Du har hatt en kjempeforandring, og er beviset på at man ikke bør fokusere på vekta når man trener styrke. Keep it up!

Therese sa...

Tusen takk!:)
Jeg trener hver dag, så lenge jeg har mulighet. Styrke 4 dager for uke (nå i ferien har det vært litt vanskelig siden jeg er avhengig at noen kjører meg, og det har ikke vært noen hjemme som har lappen, så da jeg stort sett bare jogget).
Utenom styrke 4 ganger i uka utfyller jeg dagene ved å kjøre cardio.
Jeg liker best å jogge siden det er en helårsaktivitet (mener nå jeg), men vi har en ergometersykkel som jeg brukte mye før, men syns det er så kjedelig å sykle uten å komme noen vei. Så om sommeren sykler jeg ute, flere mil, herlig:)

Ja, vekta er bare et tall, og muskler veier mer enn fett anyways så..:)

Igjen takk:)