søndag 22. februar 2009

Lugn och fin

Bah, da var vinterferien over for denne gang, men jeg er fornøyd jeg! Fikk vært litt alene hjemme og jeg fikk reist litt:)

Da jeg kom hjem var dette som stod å ventet på meg! Glukosamin, melatonin og en eske på 8 kg:)

Dette innehold den; 2 shakere, 3 kg protein, 2 kg kreatin, sesamin, smaksprøver, t skjorte og en gymbag, pluss at ejg fik gratis frakt! Så jeg betalte altså kun for proteinet og sesaminen, resten var gratis:D

Benyttet meg nemlig av to tilbud samtidig, hihihi

Dette er godisposen sin det!!! :D

4 kommentarer:

M sa...

Kjempe bra fremgang på deg,spennende å følge folk med samme interesse og mål med treningen:-)
Hvor bestiller du kosttilskuddet fra forresten?

Klem

Therese sa...

Takk for det!:)

Akkurat nå bestilte jeg fra Nordic Nutrition siden jeg fikk mail om tilbud, og så at det var et annet tilbud som lå ute på siden deres samtidig, slik at jeg fikk masse gratis:) Ellers bruker jeg proteinfabrikken eller myoshop(får forresten endel tilbud av de også.. kjøpte bla kjempebillig protein til jul, kjempegodt også!)

Pinglo sa...

Du får rapportere om eventuelle effekter av sesamin. Har vurdert å anskaffe selv men det er for dyrt til at jeg gidder å prøve uten å ha hørt tilstrekkelig med hallelujahistorier først ;)

Therese sa...

Den er grei! ;)