fredag 6. februar 2009

Fredag

Da var det "jommen" meg helg igjen gitt. Endelig er det værste av skolearbeid over. Neste uke er det historieprosjekt og biologiprosjekt, pluss 3 dager med langkjøring, så er det FERIE, åh, det skal bli så digg.

I dag var det som alltid markedsføring, der vi skrev en case om Hästens sanger, det var en paroppgave, og lærern satte like godt meg og søstra mi (altså, "tvillingene") til å jobbe i par. "Det er jo litt arti da.. dere to sammen."
Vel, vi kom oss gjennom det, og jeg fant ut av at neste gang jeg skal ha seng, SKAL det være Hästens! Håndlaget, 25års skriftlig garanti og 200 år med tradisjoner, for ikke å SNAKKE om hvor digg den er!

Da skal jeg ha en Hästens 2000T, med 19 lag med dun, fjærer, talg(ja, spesielt), ull, lin og spesialfjærer

Den runde er også kul da.. Excelsior, men tenk så upraktisk:)

I går tok jeg bilde av Tika gjennom et forstørrelsesglass, se så søt xD

uansett... kvelden min har jeg for det meste tilbragt på rommet mitt med film Cottage cheese(med lettsyltetøy og kanel<3)

og håndkrem

GUD så tørr jeg er nå for tiden, men den lukter godt da..

Jeg våknet onsdag morgen med blod fra halvparten av knokene som hadde rent nedover og størknet. Lekkert.

Når vi er inne på blod, sjekk de nye blodårene mine:D  De står tilogmed ut og alltingen^^

Og random

SE SÅ FLINK JEG ER TIL Å FYRE PÅ PEISEN!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eey , blodårer e kult :D
-Kristina