lørdag 28. februar 2009

*Overskrift*

Da varre helg igjen!

I går var markedsføringsklassen på tur, og vi endte på Coca Cola på Lørenskog. Vi spilte spill, fikk gratis cola, spiste mat og hadde en presentasjon og omvisning på 5 minutter.

Så ble noen som skulle av i Oslo sluppet av på Oslo S, jeg var en av dem. Det ble visst litt shopping på meg. Kjøpte 2 skjørt, som jeg er ganske fornøyd med..:)

Også feiret jo Silje bursdagen sin da, det ble da en spisedag på meg, ost og kjeks! Og en liten spiseorgie da jeg kom hjem til slutt i natten..

Ettersom jeg hadde spisedag i går, noe jeg angrer på, siden vi hadde indisk til middag i dag! Åh, som jeg elsker det

Det ble altså grønnsaks/kylling blablabla form på meg da, og Sesamin. Maten min er halvveis gjemt bak trynet på K forresten..

Fikk også skviset inn en treningsøkt i dag! ...etter vi hadde sluppet av K hos optikern, haha, hu trenger briller! Nå er jeg den ENESTE som ikke trenger briller her! CredZ..

Jo.. trening.. syns det begynner å bli bra altså, OG jeg begynner å få lats (merker det på bhene og, haha.. null sjans på at jeg har fått større pupper, så da MÅ det være latsen!)

Forresten.. bilvaskemaskinen på "shel'leven" anbefales ikke. Vi ble sittende der inne i hele 20minutter fordi den stoppet halvveis i vasken og nektet å slippe oss ut igjen!

6 kommentarer:

Eirik Sandvik sa...

Ikke dårlig form på deg heller...

Anonym sa...

Men jeg er litt søt da

Anonym sa...

Du kledde skjørtene SÅ bra:D Hvor kjøpte du di?:)

Susanne^^

Therese sa...

Aw, takk Susanne :D

Kjøpte de på Hennes :)

Anonym sa...

men å svare meg er vanskelig... Takk for frokost! :D

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk