søndag 8. februar 2009

Morsdag

I går var pappa på fest med HV (Heimvernet, eller femimilitæret som jeg liker å kalle det), mens jeg, K og mamma spiste på La Paz i drøbak, indisk mat<3

De som bor på østlandet/akershus fikk sikkert med seg at det snødde som FAEN (jeg gidder ikke sensurere det engang..) i går, og det var ganske arti å se at folk gikk rundt i veien fordi gangveiene var snødd ned, i tilegg til alle bilene som sto rundt om kring, enten hadde de kjørt ut eller så måtte de stoppe og måke ruta. Like overrasket hvert år.. herregud

Denne her var faktisk veldig morsom:

-Mamma kjørte seg litt fast, tross 4hjulstrekk. Og K tenkte seg å dytte litt mens jeg observerte. Hjulene sto på blank is så vi bare spant, men så tenkt jeg å prøve å dytte i stedet for at K dreit seg ut, og WROOM bilen var oppe. Haha, wonderwoman!

Dagen min i dag startet kl 11 da jeg fikk mld av K "er du våken?", ja nå er jeg det. Jeg lagde meg te og satt på pcen litt før jeg gikk ut i været og jogget/løp meg en tur. Veldig fint vær i dag, tross at brøytekantene er nesten like høye som meg da jeg var 7 år. Snødde sånn rolig og fint og..

Familien vår har aldri vært no særlig med feiringer av ting som egentlig ikke betyr noe spesielt, unntatt da jeg tvang mamma til å lage kake på halvårsdagen vår da vi ble 10 ogethalvt år.

Men i dag var vi hos Lena, akte litt og lagde vafler. Eller, jeg akte og de spiste vafler. Jeg holdt meg til cottage cheesen min og lettsyltetøyet, som forresten de andre forsynte seg vilt av.



Ah, familieidyll..

Ingen kommentarer: