fredag 13. mars 2009

Athen!

Altså, i natt drar jeg til Athen:)

...hvis man som meg regner alt før kl 0900 som natta.

Så i dag blir det skole, Spenst, vaske siste rest av klær og stresstørke det som ikke blir tørt også pakke det ned i store kofferten

Uhm..

Er det noen som har erfaring med seneknute/senebetennelse? Mistenker at jeg brygger på noe her altså..

Anyroad... noen som syns bloggen min begynner å bli litt kjedelig? Har jeg mistet all min naturlige energi til å være morsom og samtidig være hysterisk ironisk og dermed skjule hvor mye jeg egentlig gjør narr av verden?

Kanskje jeg begynner å bli voksen? Det er jo tross alt 2 uker og 1 dag til :)

Neimen da kjører jeg en SPØRSMÅLSRUNDE!! ...som jeg har sett er poplulært nåtildags 

Jeg elsker spørsmål, så spør om alt muuulig :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

er du og din tvillingsøster like??

Therese sa...

Ikke i det hele tatt, hun er blond f eks.. ;)

Helle. sa...

du sier anyroad i omtrent alle innleggene dine:P
Du har kanskje ikke tenkt over det, men nå vet du det! hehe

Helle. sa...

Det var kanskje litt å ta i, men det går igjen i hvert fall! haha

Anonym sa...

anyroad er teit. anyways er teit, uansett er teit. jeg er veldig glad i dag..
ANYROAD, så har jeg faktisk tatt meg en joggetur og gjort lekser.. peace^^

Anonym sa...

hilsen hoff foresten?:O :L

Anonym sa...

t, jeg har hatt sånn sceneknute. Har hatt det av og på i to år. Kommer enten av slitasje eller for mye i trening. Den går bort hvis du tar det rolig, "knser den" heheh altså du kommer borti noe hardt med den.. eller du kan operere den bort;) ylva