torsdag 5. mars 2009

Torsdag

Åpnet dagen med en bein(hihi)hard treningsøkt på Spenst. Altså uten sko siden jeg glemte sålene mine, men fant ut at det var mye bedre, så da kommer jeg nok til å fortsette å trene uten sko, selv om det er beintrening og jeg har pfss og blablabla kjedleige greier, så tror jeg det er best for både meg og knærne mine at fotsålene får trent seg opp litt med 70-80kg på nakken:)

Etter det dro jeg en liten tur innom skolen, for så å dra videre på hemmelig oppdrag i Ski. Etter det shoppet jeg på Ultra til spisedagen, og herregud som jeg elsker store butikker! Jeg var der inne i over en time, gikk frem og tilbake mellom de store hyllene og funderte på hva jeg skulle kjøpe (utenom handlelista selvfølgelig)

Dette ble da enden på visa

-Blandingspakke med frokostblanding(kun en var cornflakes, men jeg er så ubesluttsom!!)

-Vita hjertego' brød, Kavringer, riskaker(med sjokolade, spennende..)

-heistad produkter(vaniljesaus, sjokoladepudding, hermetisk frukt, syltetøy)

-Svinefilet (på tilbud:D)

...oog sjokoladepålegg <3

Jeg dro like godt på Spenst en gang til jeg! Og utrolig nok, jeg kunne ha kjørt en god økt til og jeg altså! Kjørte 20min på elipsemaskinen (hvem løper på 3dmølle uten sko med plattføtter liksom...)

Også skulle jeg egentlig ta sol men gadd ikke vente på at det ble ledig, så dro jeg hjem. Eller jeg og mamma, siden jeg ikke har det rosa platkortet ennå.

Resten av dagen blir viet til min store lidenskap; mat og min andre lidenskap; tv

Til helgen kommer forresten min supre kompis HOFF til Østlandet! :D

Så jeg må altså kombinere spiseorgie og han i helgen. Packman does the best (s)he can!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, gleder meg også til spisedag på lørdag, ikke at jeg skal ta heelt av, mn godt å ha en dag man ikke trenger tenke noe på den der himla maten :P Håper du får kost deg masse da.. -Kristina89