lørdag 21. mars 2009

Lørdag

Det nærmer seg både et jubileum og en bursdag. Jeg blir 18 årom nøyaktig 6 dager (jeg liker heller å si 7 siden da kan jeg bli overrasket over at det egentlig er en dag mindre) og et jubileum. På mandag har jeg hatt den jævla seneknuta i en mnd, gratulerer. Eller.. SE TIL H %¤¤#"!! Å KOMME DEG BORT! Den er både stygg og upraktisk og eter å ha søk på "ganglion", som er det egentlige navnet på seneknute, så vil jeg NØDIG fjerne den med "et lite kirurgisk inngrep".

ANYROAD, jeg har trent i dag. PB i benk, 45kg. Ganske fornøyd.

Her er det film av hele herligheten pluss litt til. På filmen tar jeg ikke mer enn 40kg siden jeg kunne velge mellom spotter og kameramann.




jajajajaaa ikke slakt meg, jeg vet teknikken og "stanga-ned-til-brystet" er ræv!

1 kommentar:

Mats sa...

ok. da får jeg heller få litt tilbakemeldinger på programmet når det er satt opp. :D