onsdag 4. mars 2009

Black'n'white

De siste gangene jeg har jogget har jeg brukt inneskoene mine. Det er nemlig fordi jeg har klart å revet i stykker skolissene mine for 2 gang på 1 uke, og derfor ikke "rukket" å kjøpe nye. Men i går fant jeg en random lisse, og skoene mine ser nå slik ut.

I natt våknet jeg og måtte på do, men dæven, alt gikk rett vest(bokstavelig talt!) da jeg rett og slett VELTET til venste siden og rett i skapet. Uhm, jeg prøvde å rette meg opp igjen og datt like greit ut i gangen og til høyre. Er jeg drita? var vel det første jeg tenkte, da jeg sjanglet meg tilbake fra doen, over gangen og i senga. 

Like herlig var det da jeg sto opp 5-6 timer senere og skulle kle på meg. Heldigvis ga deg seg like før jeg kom på skolen. Anyroad.. mystifistisk

Dagen i dag har gått meget fort og greit, selv om klokka bare er snart 5. Skal komme meg på trening også senere i dag, overkropp, gleder meg!

I morra skal jeg faktisk trene 2 ganger! Bein før skolen også blir jeg med når mamma skal trene litt senere på dagen, da blir det en cardioøkt:) Bygge opp samvittigheten for spiseorgien i helgen..?

Velfortjent lunsj etter støvsuging, vasking og rydding av kjøkken og hus

Forøvrig så har jeg (nøøye, meget nøye) planlagt en spisedag på lørdag(eller søndag). Dette er noe som står på handelista:

Jeg har nemlig bestemt meg for at dette blir siste spisedag på 2-3 uker siden Athenturen ødelegger deffen min. Jeg skal nok fortsatt skjerpe meg, men det blir nok litt vanskligere utifra hva vi får å spise og hva man får tak i og kan lage av mat der nede..

Jeg har forrsten en interessant fakta om navlelo, som en forsker har funnet ut av etter 3 år med forskning på sin egen navle. Man får navlelo av de sirkelformede hårene inni navelen, og eneste utvei til å unngå navlelo er å barbere hele magen.

Så vet dere det!

Ingen kommentarer: