fredag 27. mars 2009

Countdown

I dag er det fredag det skinner på vår jord, den lykkeligste dagen for liten og for stor

Bare det at det snør som et lite rent helvete da..

Uansett, i morgen er jeg(vi) 18 år og været skal ikke stoppe meg(oss) fra å ha en superbra dag!

Det blir sjokoladekake og taxfreegodteri til frokost, og mulig en joggetur hvis været frister. Haha, liksom

Dagen i dag har jeg planlagt nøye, jeg skal på skolen(selvsagt), kanskje på Spenst etterpå hvis vi kommer oss hjem igjen også har jeg endel husarbeid, kakebaking(frokost) og graving å gjøre. Jeg skulle jo absolutt ønske meg en grønn flekk til bursdagen og hvis jeg ikke fikk det skulle jeg grave den opp selv.

Igjen, ikkeno bilde, så her er en..

Paprika

Ja nå ler du vel godt tenker jeg

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha paprika! :D

Marte! sa...

"ikke no pa-pa-pa-pa-pa-rikka.."

"jenta_a" fra fp her, ville bare slenge inn en liten hilsen, og tidlig gratulasjon med den store dagen =)

Pinglo sa...

Sjokoladekake til frokost :-D

Jeg er misunnelig.