onsdag 11. mars 2009

Onsdag

Midt i uka, wuhu, like langt fram som tilbake, opp som ned, you name it!

I dag er det 3 dager til Athen og 17 dager til jeg(unnskyld K, VI) blir 18!

Dagen i dag foregår slik;

Skole 8-12, vente på bussen og hjemme kl 1312, grave frem søplekassa til 1324, sette fra meg ting, rydde kjøkkenet, henge opp en vask, støvsuge huset til 1400.

Nå gjenstår det å spise, gå en liten tur med hunden, tenke på ting jeg skal pakke, planlegge middag og Spenst med mamma, tv? film? mat?:D, går vel hele tiden frem og tilbake på pcen mens jeg gjør alt mulige småting, trene bein på Spenst og løpe GK på mølla, evt tryne litt siden jeg ikke har gjort det enda? eller så glemmer jeg sålene mine som sist så jeg må løpe uten sko?

Det er såfremt det jeg vet til nå.

Her var forresten middagen min og K sin i går, gjett hvem som spiste is og brownies og hvem som spiste wok med svin og mango

Og, sesåsøtbollejeglagdepålørdag! :D

2 kommentarer:

Helle. sa...

hahaha, katarina drøyt!

Therese sa...

I know, lækkert