søndag 8. mars 2009

Helgen

Helga har foregått i rolige former med unntak av en heftig spiseorgie der jeg er like skyldig som han som nettopp hadde gjort noe som han fikk dårlig samvittighet for.

På grunn av min gode oppdragelse velger jeg å se bort fra det og heller se fremover, men jeg kan nevne at jeg presterte å kaste opp etter å ha sett en film på youtube(nyskjerrig som jeg er trykket ejg selvfølgelig på en link fra facebook der det sto "HUGE zit on shoulder popped" elns), så 1/5 av det jeg spiste ble altså ikke registrert i tarmen.

...æsj

Anyroad.. hvalen gikk i hi i 4tiden i går natt, og kom seg opp i fornuftige tider tross leggetiden, og klarte å renne ut av utgangsdøren og ta seg en løpetur i snøværet. Det sluttet forresten å snø en liten stund rett ETTER jeg hadde måket trappa og inngangspartiet. Nåvel

Om nøyaktig en uke er jeg i Athen, og om 2 uker og 6 dager er jeg voksen på papiret.

Gleder meg litt.. littegrann

http://www.youtube.com/watch?v=z2BgjH_CtIA

SØTT!!

...Nei, det er ikke kvisefilmen

Ingen kommentarer: