mandag 30. mars 2009

Mandag

Da var helgen over og en vellykket 18årsfeiring!

Kan da ta en liten update fra helgen.

Jeg våknet kl 9 på lørdag(ivrig ja), men det er tradisjon at mamma og pappa vekker oss med frokost, kake og gave på senga. Så jeg halvsov til halv 11, slo opp pcen og hørte det romsterte utenfor døra mi. Neida, ingen kom inn. Etter en halvtime hørte jeg K kom opp, og da gikk jeg ut også "Hei, nå gidder jeg ikke late som om jeg sover mer" 

Så sånn ble det.

På kjøkkenet ble jeg møtt av dette

Jeg fikk treningstøy/utstyr, champis (som jeg bælma, og ja, jeg ble litt full), kokosboller(<3)>

Vi måtte selvsagt ut for å "teste legget" og dro både på polet å kjøpte champis og butikken for snus og cider. Jeg ble spurt om leg, hoho:) "Gratulerer med dagen, og fest med måte!

(HELDIGVIS rasket jeg meg en kjole "i tilfelle" i siste liten. Det viste seg at den andre faktisk var for stor, og jeg hadde lite lyst til å miste den foran hele familien)

Det "eneste" vi visste var at vi skulle være ferdig kl 6 også skulle det skje noe. Altså overraskelsesfest. Jeg fikk det bekreftet da vi på veien til "the happening" ble nevnt at pappa måtte innom Varden for å "hente noe, og vi måtte hjelpe til å bære" haha, ja særlig.

Vi entret rommet og bæm, der var både familie, venner og Partybrigaden med stemning og velkomsdrinker. Selv om vi hadde åpnet en halvliter i bilen.

Jeg var forresten utrolig dårlig til å ta bilder, men det ble tatt film, mulig jeg klipper den til og legger den ut her..:)

Her er forresten alle gavene, tusen takk alle sammen! Nå slipper jeg å kjøpe drikke i påsken! Tulla

Søndagen ble da en liten "dagen derpå". Sto opp 2, kledde på oss og ordnet oss og dro til varden for å rydde. Det var sinnsykt mye mat, tapas!!, og kaker igjen (nam). Så jeg veide masse i går kveld, off.. Aldri veid så mye i mitt liv, gått op 10kg vann denne helga, dæven.

Men det var godt da

Sjokoladekaka er ikke fucked, det er bare jeg som hadde et lite "kakevors" før vi dro.

2 kommentarer:

hoff sa...

åååh skulle ønske e hadde mulighet til å komme:( men e kommer på 20 års dagen:D

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra